کاغذ دیواری سه بعدی کرج

همانطور که از نام این نوع کاغذ دیواری ها مشخص است، کاغذ دیواری سه بعدی کرج کاغذ دیواری هایی هستند که طرح روی آن ها به صورت سه بعدی چاپ می شود. به عبارتی می توان گفت این کاغذ دیواری ها، پوسترهایی هستند که اشکال به صورت سه بعدی بر روی آن قرار گرفته است. نوع کاربری این نوع کاغذ دیواری کرج بسته به نوع محل مورد استفاده متفاوت خواهد بود و در دنیای مدرن نیز این نوع کاغذ دیواری بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته و استفاده زیادی از آن می شود. رقابت تنگاتنگ شرکت های دکوراسیون کرج در این زمینه موجب شده که کاغذ دیواری در طرح ها و نقش های متنوعی وارد بازار شوند. در ادامه به بررسی انواع کاغذ دیواری سه بعدی کرج ، معایب و مزایای آن می پردازیم.

کاغذ دیواری سه بعدی کرج

انواع کاغذ دیواری سه بعدی کرج

کاغذ دیواری های سه بعدی، یکی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری کرج می باشند که طرح و نقش های متفاوتی دارند و به  بزرگتر نشان دادن فضا کمک بسیاری می کنند. کاغذ دیواری سه بعدی از جهت اندازه و طرح انواع مختلفی دارند که هرکدام کاربری متفاوتی دارند. در ادامه به معرفی چند مدل از انواع آن می پردازیم.

کاغذ دیواری سه بعدی کرج با طرح گل

این مدل از کاغذ دیواری سه بعدی دارای تصاویر گل های فانتزی و گرافیکی هستند که بیشتر گل های رز و ارکیده را شامل می شوند. طرح های گل کاغذ دیواری سه بعدی کرج در قسمت های مختلف خانه قابل استفاده هستند و ظرافت خاصی به فضا می دهند.

کاغذ دیواری سه بعدی کرج

کاغذ دیواری سنتی

این نوع طرح ها برای علاقمندان به طرح های سنتی و قدیمی بسیار مناسب بوده و طرفداران زیادی نیز در این زمینه دارند. کاربری این نوع کاغذ دیواری سه بعدی کرج بیشتر برای خانه های قدیمی و رستوران های سنتی می باشد.

بیشتر بخوانید: نورپردازی کرج

کاغذ دیواری سه بعدی کرج

کاغذ دیواری سه بعدی طرح چهره

کاغذ دیواری سه بعدی کرج در طرح های چهره، طبق سلیقه شما و چهره مدنظر شما طراحی می شوند. استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها در همه ی فضاها توصیه نمی شود و برای برخی از قسمت ها طرح ایده آل و مناسبی به حساب می آید. دیوار آرایشگاه ها یک محل مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی طرح چهره می باشد.

بیشتر بخوانید: بازسازی کرج

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

همان طور که از نام این کاغذ دیواری مشخص است، در طرح های مختلف طبیعت مانند جنگل، درختان، کوه ها و سایر مناظر طبیعی تولید و اجرا می شوند. این کاغذ دیواری های سه بعدی نیز مانند طرح های چهره، در مکان های خاصی استفاده می شوند تا جذابیت خود را به طور کامل نمایش دهند.

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

کاغذ دیواری سه بعدی کرج

مزایا کاغذ دیواری سه بعدی کرج

  • طول عمر طولانی
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک در ساختار آن
  • ضد حریق
  • بزرگتر نشان دادن فضا
  • استحکام قابل قبول کاغذ دیواری سه بعدی در برابر فرسودگی
  • قابل شست و شو
  • تنوع در طرح و نقش

بیشتر بخوانید: پوستر کرج

معایب کاغذ ذیواری سه بعدی

  • استفاده از کاغذ دیواری در محیط های کوچک اصلا توصیه نمی شود
  • هزینه کاغذ دیواری های سه بعدی از رنگ بیشتر خواهد بود
  • زمانبر بودن طراحی و اجرای طرح های سفارشی
  • رول های بزرگ کاغذ دیواری، ترمیم پذیری کمی دارند

سخن آخر

یکی از موارد مهم در استفاده از کاغذ دبواری، انتخاب رنگ و طرح مناسب است که موجب چندبرابر شدن زیبایی این المان می شود. توصیه ما به شما این است که  قبل از انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی کرج ، محیط قابل اجرا را به مشاورین دکوراسیون داخلی نشان دهید و از نتیجه کار مطمئن شوید.

گروه معماری چیکا با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین نیروها در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی سه بعدی کرج  شما را در این زمینه همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره