تخت کم جا کرج

با آپارتمانی شدن زندگی شهری اکثر خانواده ها فضایی کوچک را برای زندگی در اختیار دارند و باید تمام وسایل خود را در آن فضای کوچک جای دهند. طراحان دکوراسیون داخلی برای استفاده بهینه از فضای کوچک آپارتمانی و زندگی راحت تر تخت های کم جا را طراحی کرده اند. گروه معماری چیکا از انواع تخت کم جا در کرج برای بازسازی کرج و تغییر دکوراسیون کرج استفاده می کنند. برای آگاهی از ویژگی های تخت کم جا کرج در دکوراسیون داخلی کرج خانه، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

تخت کم جا کرج

خرید تخت کم جا کرج

تخت کم جا یا تخت تاشو یک نوع تخت است که به دلیل اینکه به راحتی می‌توان آن را جمع کرد، مناسب فضاهای کوچک و تنگ مانند آپارتمان‌های کوچک و اتاق‌های کوچک است. این تخت‌ها معمولاً با قابلیت جمع‌شدن و تا کردن بوده و در انواع و اقسام طراحی و ابعاد قابل تهیه هستند.
این تخت‌ها به دلیل سبکی و قابل حمل بودن، در مسافرت‌ها و گردش‌های کوتاه مدت نیز می‌تواند کاربردی باشد. در طراحی تخت کم جا، از جنس‌های مختلف چوب، فلز و پلاستیک استفاده می‌شود و به دلیل قابلیت تا شدن، نیازی به فضای بیشتر جهت نگه‌داری ندارد.یکی از انواع وسایلی که در دوران جدید جایگاه ویژه و ضروری ای در بین خانواده های کرجی پیدا کرده است، این نوع تخت است. استفاده از تخت های تاشو که اکثر خانواده های ایرانی برای خانه خود خریداری می کنند به این دلیل است که در طول روز فضای بیشتری برای استفاده در منزل داشته باشند. با خرید این تخت زمانی که به استراحت نیاز داشته باشید می توانید این تخت را باز کرده و از آن استفاده کنید.

تخت کم جا کرج

مزایای تخت تاشو

این تخت ها مزایای زیادی دارند که یکی از مهم ترین آن ها استفاده از فضای بهینه اتاق است. با استفاده از آن به شکل قابل توجهی در فضای مورد استفاده صرفه جویی می کنید و می توانید زمانی که به آن نیاز ندارید، تخت را جمع کنید و داخل دیوار یا کمد قرار دهید. دومین مزیت تخت تاشو جلوگیری از آسیب دیدن اسکلت تخت خواب است.

چند منظوره بودن تخت های کم جا از دیگر مزیت های این متریال است. به این صورت که همزمان با داشتن یک تخت خواب ایده آل، می توانید از داشتن کمد و کتابخانه نیز بهره مند شوید.

تخت کم جا کرج

 انواع تخت کم جا

تخت تاشو مانند بسیاری دیگر از وسایل مورد نیاز خانه انواع مختلفی دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

تخت کم جا کرج از نوع جک دار:

به طور کلی می توان گفت تخت های کم جا جک دار مناسب ترین انواع تخت های جک دار هستند که اکثر مردم نیز از آن ها استفاده می کنند.

تخت کم جا کرج

تخت های کم جا بدون جک:

در مقابل تخت های کم جا جک دار تخت های کم جا بدون جک هستند. این نوع از تخت تاثیر زیادی بر زیبایی خانه ندارند و زیاد برای استفاده بهینه از فضا مناسب نیستند.

تخت کم جا کرج

تخت های کم جا فانتزی:

یک نوع دیگر از تخت های کم جا کرج، تخت خواب های فانتزی می باشند. این نوع از تخت ها قابل سفارش در طرح ها و مدل های مختلف هستند.

تخت کم جا کرج

تخت های کم جا کلاسیک:

آخرین مدل از انواع تخت های کم جا کرج، تخت های کلاسیک هستند. این نوع تخت خواب ها در عین راحتی بسیار ساده هستند.

تخت های کم جا در انواع تخت های یک نفره و دو نفره تولید و به بازار عرضه می شوند.

کارایی تخت کم جا کرج دونفره به این شکل است که در حالت عادی به شکل عمودی یا افقی در کنار دیوار یا کمدها قرار گرفته . فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

در صورتی که شما قصد استفاده از آن را داشته باشید می توانید دستگیره تخت را کشیده و و آن را به تخت خواب تبدیل کرده و استفاده کنید. در واقع این دسته از تخت کم جا کرج دو حالت دارند که در زمان استفاده تخت را باز کرده و در زمانی که به آن نیاز ندارید تخت را ببندید.

تخت کم جا کرج

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره