سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج به انواع سقف هایی اطلاق می شود که پایین تر از سقف اصلی قرار می گیرند و به عنوات سقف ثانویه نیز از آن یاد می شود. این سازه ها به اسکلت اصلی ساختمان متصل می شوند. سقف کاذب تمامی نقص های سقف اصلی را می پوشاند و در انواع مختلفی نیز وجود دارند.

یکی از مهم ترین کاربردهای سقف آن پوشش دهی سقف می باشد که البته نورپردازی و دکوراتیو نیز از دیگر کاربردهای این نوع سقف است. می توان گفت در دکوراسیون کرج یکی از مهم ترین اجزا بازسازی، سقف ها هستند.استفاده از سقف های کاذب ساده ترین راه برای افزایش جذابیت دکوراسیون است که غالبا در هر خانه ای یافت نمی شود. سقف کاذب کرج مناسب برای استفاده در ادارات، هتل ها، فروشگاه ها، رستوران ها و یا لابی خانه ها است.

سقف کاذب کرج
سقف کاذب کرج

کاربرد سقف کاذب کرج

این سقف ها کاربردهای مختلفی در دکوراسیون و چیدمان خانه دارند. زیبایی و ایجاد فضای مخفی به منظور پنهان کردن تاسیسات لوله کشی و برقی، از جمله مهم ترین کاربردهای سقف کاذب کرج هستند که در بازسازی ها بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. قیمت مناسب، استفاده راحت و هماهنگی طرح های مختلف کناف با سلیقه معماری ایرانی از جمله ویژگی هایی است که موجب محبوبیت این متریال در بین افراد شده است.

برای خرید و نصب کاغذ دیواری کرج و کفپوش کرج  دکوراسیون داخلی کرج با گروه معماری چیکا تماس بگیرید.

مزایای سقف کاذب

  •  قابلیت جابه جایی دارد. و این از مزیت های سبک بودن مصالح به کار رفته در آن است.
  • هزینه اجرای  آن در مقابل بازسازی و تعمیر سقف اصلی ارزانتر خواهد بود.
  • با سقف کاذب می توان نورپردازی های زیبایی را ایجاد کرد. ایجاد نورپردازی های متنوع در سقف کاذب از مزیت های پرکاربرد آن است.
  •  صرفه جویی و بهینه سازی در مصرف انرژی را دارد. همچنین نقش مهمی در جذب صدا را دارد. که می توان آن را به عنوان یک عایق صدا هم دانست.
  • معایب استفاده از سقف کاذب چیست؟

    • نصب سقف کاذب سبب میشه که ارتفاع سقف پایین می اید و باید قبل از نصب باید به این نکته توجه داشته باشید.
    • باید از سقف کاذب مراقبت نمایید چون طول عمر خیلی بالایی نداره.
    • بعد از گذشت مدتی سقف کاذب گَرد و خاک گرفته و کثیف میشه.
    • استحکام و مقاومت سقف کاذب نسبت به سقف اصلی کمتر است و امکان دارد در برابر برخی حوادث طبیعی آسیب ببیند.
    • نصب سقف کاذب باید با حساسیت بالا و توجه زیاد اجرا بشه. چراکه امکان دارد حین اجرا به سقف آسیب برسه. برای همین از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه یاری بگیرین.

انواع سقف کاذب کرج

با کاربری های متفاوت در انواع مختلفی تولید می شوند که به دست مهندسین متخصص گروه معماری چیکا اجرا می شود.برای اجرای آن نیز روش های متنوعی وجود دارد که با استفاده از متریال مختلف انجام می گیرد.در حالت کلی سقف کاذب کرج را می توان در گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

سقف کاذب پی وی سی کرج

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین سقف کاذب کرج ، سقف های کاذب پی وی سی هستند. هزینه اجرای این دسته از سقف های کاذب نسبت به آسمان مجازی کمتر بوده و علاوه بر زیبایی، کاربردهای فراوانی دارد. دوام بالا در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی، این نوع سقف ها بسیار مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب هستند. سقف های کاذب پی وی سی در تایل هایی با ابعاد 60 در 60 در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارد. در بین تمام رنگ های سقف کاذب پی دی سی، رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ است.

بیشتر بخوانید: کوارتز کرج پوستر کرج

سقف کاذب دکوراتیو

این دسته از سقف کاذب کرج جهت تزئین و دکور کردن آپارتمان ها و یا خانه های ویلایی لوکس به کار برده می شود.  شیوه اجرا در سقف های کاذب دکوراتیو بسیار اهمیت دارد. برای داشتن یک دکور و سقف زیبا، با خیال آسوده خانه خود را به همکاران ما در گروه معماری چیکا بسپارید.

سقف آسمان مجازی

آسمان مجازی یکی دیگر از انواع سقف کشسان هستند که به تازگی وارد دنیای دکوراسیون و بازسازی کرج شده اند و طرفداران زیادی نیز دارند. آسمان مجازی جذابیت خاص خود را دارد و هزینه آن نسبت به سقف کشسان پی وی سی بیشتر است. استفاده از این نوع پوشش موجب لوکس تر و مجلل تر به نظر رسیدن خانه می شود.

  • مزایای سقف کاذب
  • سهولت در اجرا
  • تنوع در طراحی
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاوم در برابر پوسیدگی
  • سرعت بالا در اجرا

سقف کشسان

نه تنها در سقف کشسان بلکه در قسمت های دیگر دکوراسیون داخلی  همانند دیوار نیز از این پارچه ها استفاده  میشود. جنس سقف کشسان از نوعی پارچه ی PVC با خاصیت انعطاف بالا و کشش زیاد است که این باعث می شود این محصول در مجموعه انواع پی وی سی سقف قرار بگیرد. پارچه  سقف کشسان با کشش و گرما روی ریل های دور کار نصب شده و ثابت می گردد. سقف کشسان می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند.این پارچه ها در برابر رطوبت مقاوم و ضد حریق و ایمن هستند.سقف کشسان بصورت شفاف، نیمه شفاف و مات و آینه ای تولید می شوند.

طراحی سایت در کرج

سقف کاذب آلومینیوم

در این سقف‌ها از آلومینیوم به شکل تایل مورد استفاده قارا داده میشود، ابعاد آن ۶۰*۶۰ بوده و امکان دارد به شکل مستطیل نیز باشد. بیش‌ترین کاربرد سقف کاذب آلومینیوم در مکان‌هایی می باشد که نیاز به دسترسی به سقف دارند؛ از جمله مکان‌هایی که از این نوع از سقف‌ها استفاده می‌گردد، می‌توان به آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، سالن فرودگاه‌ها و سایر اماکن عمومی اشاره کرد.

قیمت سقف کاذب کرج

قیمت سقف های کاذب کناف امکان دارد تحت شرایط مختلف قابل تغییر میباشد. عواملی هستند که باعث تغییر در قیمت سقف کناف می شوند از جمله این عوامل می توان به قیمت گچ، قیمت مصالح زیرسازی سازه، دستمزد اجرا و قیمت مصالح درزگیری اشاره کرد. با توجه به شرایط و این که شما چه نوع سقف با چه موادی را انتخاب می کنید.

قیمت سقف کاذب کناف قابل تغییر است و نمی توان برای آن مقدار ثابتی بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره