کمد دیواری کرج

کمد دیواری کرج همان کابینت هستند که در ابعاد بزرگتر و به منظور نگهداری البسه  و وسایل در اتاق خواب و یا گاها در داخل پذیرایی قرار می گیرند. ابعاد و اندازه کمد دیواری کرج با توجه به اندازه دیوار و طبق نیاز افراد متفاوت خواهد بود. متخصصین مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی چیکا، برای ساخت کمد دیواری کرج و شهرهای همجوار اماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند. مهندسین چیکا ابتدا ایده آل مورد نظر شما را با نرم افزار مربوطه طراحی کرده و پس از تایید نهایی شما، به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن آن را نصب می کنند.


قیمت کمد دیواری کرج

برای ارائه قیمت کمد دیواری کرج ، نمی توان میزان دقیقی معین کرد. قیمت این متریال به عوامل مختلی بستگی دارد. جنس و نوع چوب، یراق آلات مورد استفاده، نوع رنگ، نورپردازی داخل کمد دیواری و متراژ مورد نظر برای کمد دیواری همگی از عوامل تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت هستند. کمد دیواری ها انواع مختلفی دارند که نوع ان ها نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال، نوع ریلی کمد دیواری از نوع ساده آن گران تر است. برای اطلاع از قیمت طراحی، ساخت و نصب انواع مدل های کمد دیواری کرج با همکاران ما در گروه معاری چیکا طراحی دکوراسیون داخلی کرج تماس بگیرید.

کانکس

طراحی کمد دیواری

کمد دیواری ها نیز مانند کابینت های آشپزخانه برای ساخت و نصب، نیاز به طراحی دارند. باید بدانید که چه طرحی را دوست دارید و چه طرحی برای محل مورد استفاده شما کاربردی تر خواهد بود. قبل از طراحی، بهتر است ابتدا سلیقه ی خود و مدل دکوراسیون خانه خود را بدانید و پس از آن یک طرح مناسب را انتخاب کنید. با همکاری طراحان ما می توانید بهترین طرح قابل اجرا در فضای معین شده را اجرا کنید. اگر برای انتخاب طرح مورد نظر سردرکم هستید، کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نصب کمد دیواری در کرج

طراحی، ساخت و نصب کمد دیواری طی کوتاه ترین ممکن و با استفاده از بهترین متریال توسط متخصصین گروه معماری چیکا انجام در کرج انجام می شود. کمد دیواری ها هم به صورت آماده و هم به صورت سفارشی مجود هستند و شما می توانید طبق سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان بهترین انتخاب را انجام دهید.

طراحی سایت در کرج

بهترین جنس کمد دیواری چیست؟

برای ساخت کمد دیواری ها، بهترین متریالی که امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیار استفاده می شود، انواع چوب های ام دی اف هستند. استفاده از ام دی اف در کمد دیواری ها به این صورت است که بدنه کار از جنس ام دی اف بوده و روی آن را با روکش مورد نظر می پوشانند. روکشی که برای کمد دیواری ها استفاده می کنند، بسته به نوع طراحی و نوع دکوراسیون داخلی کرج و محل مورد نظر متفاوت خواهد بود.

انواع کمد دیواری ها

وقتی فضایی دارید که برای همه لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌هایتان طراحی شده است، نظم و ترتیب ماندن از فصلی به فصل دیگر لذت بخش است. با داشتن کمد دیواری وسایل شما به راحتی قابل مشاهده و سازماندهی شده است،اینکونه زندگی به سادگی بهتر شده و نظم بیشتری می گیرد.

کمد دیواری ها بسته به دکوراسیون کرج محل مورد استفاده متفاوت خواهد بود. کمد دیواری های آینه ای، کمد دیواری های یکپارچه و سرتاسری و کمد دیواری های کلوزت از رایج ترین مدل های کمد دیواری کرج هستند.

کمد دیواری های آینه ای مورد استفاده برای اتاق خواب هستند که سرتاسر درب های کمد دیواری با روکشی از آینه پوشانده شده است.

کمد دیواری های سرتاسری مناسب برای فضاهای کلاسیک بوده و سادگی آن ها بسیار مدرن می باشد. کمد دیواری های یکپارچه سرتاسر کمد هستند که با کشوهایی در اطراف محصور شده اند.

کمد دیواری های کلوزت نیز کمدهایی هستند بدون درب یا با درب شیشه ای که قفسه بندی شده و هر قفسه مناسب نگهداری وسیله ای خاص است. این کمد دیواری ها برای خانه های بزرگ بسیار مورد استفاده هستند زیرا برای زیبایی هرچه بهتر این مدل ها بهتر است یک اتاق را تنها مخصوص کلوزت طراحی کنید.

  • کمد دیواری کلاسیک: کمدهای دیواری کلاسیک همان مدل‌هاییمی باشند که از سابق در حال استفاده و به تولید رسیده اند. این کمدها اکثرا ارتفاعی به اندازه ارتفاع خانه دارند و یک ضلع کامل دیوار را به یک کمد بلند قامت تبدیل می‌نمایند. کاربرد اصلی این کمدها برای آویزان کردن لباس‌ها، نگهداری رخت‌خواب‌ها و یا انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ می باشد. مشکل اصلی کمدهای کلاسیک، فضای زیادی است که این کمدها از جلوی خود اشغال می‌کنند. اگر درب کمد ۶۰ سانتیمتر عرض داشته باشد، شما باید تا فاصله ۶۰ سانتیمتری جلوی کمد را خالی بگذارید تا بتوانید درب را به راحتی باز و بسته نمایید و همین امر برای خانه‌های با فضای کوچک مشکل‌ساز می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره