کاغذ دیواری متالیک، دیوار پوشی که با تغییر نور تغییر رنگ می هد!

  • خانه
  • مقالات
  • کاغذ دیواری متالیک، دیوار پوشی که با تغییر نور تغییر رنگ می هد!

در دکوراسیون مدرن، کاغذ دیواری ها یکی از پرطرفدارترین المان های دکوراسیون داخلی هستند که با صرف هزینه ی کم در زمان کوتاه می توان فضای خانه را بازسازی کرد و تغییر داد. کاغذ دیواری ها نیز مانند پوسترهای دیواری بر روی قسمتی از دیوار نصب می شوند که برای نصب هرکدام از انواع ان ها به چسب خاصی نیاز است. کاغذ دیواری و پوستر ها انواع مختلفی دارند که کاغذ دیواری متالیک یکی از آن هاست. در ادامه به معرفی این امان درخشان و لوکس می پردازیم.

کاغذ دیواری متالیک

کاغذ دیواری متالیک چیست؟

کاغذ دیواری متالیک که طرفداران خاصی دارد یک نوع کاغذ دیواری طرحدار با قیمتی زیاد است. این المان متشکل از یک لمینت آلومینیومی با ظاهری بسیار زیباست. کاغذدیواری متالیک یک پوستر کم یاب و خاص است که به رنگ براق و متالیک وجود دارد. این کاغذ دیواری ها با تغییر میزان و زاویه تابش نور تغییر رنگ می دهند. برای مثال کاغذ دیواری آبی متالیک در شبانه روز از آبی تا بنفش متالیک تغییر رنگ می دهد.

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

کاربرد های کاغذدیواری متالیک

با توجه به درخشندگی و براق بودن کاغذ دیواری متالیک ، برای استفاده در تالارها، سالن های پذیرایی، هتل ها و … مناسب  است. در محیط های کسب و کار دیوارهای تاکیدی را نیز می توان با استفاده از کاغذ دیواری های متالیک پوشش داد و زیبایی چشمگیری را بوجود آورد. متالیک ها از جمله کاغذ دیواری هایی هستند که برای محیط های کم نور مناسب اند و با استفاده از زرق و برق آن ها می توان محیط کار یا زندگی خود را به یک محیط مجلل و لوکس تبدیل کرد.

کاغذ دیواری متالیک

ویژگی های کاغذ دیواری متالیک

کاغذدیواری متالیک به عنوان یک المان با هزینه بالا و زیبایی خیره کننده، ویژگی هایی دارد که در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: بازسازی کرج

 

ترکیب رنگ کاغذ ذیواری متالیک با رنگ های خنثی

رنگ های متداول و پرطرفدار که عمدتا برای کاغذ دیواری های متالیک مورد استفاده قرار می گیرند رنگ‌های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و برنز هستند که جذابیت و درخشندگی بالایی دارند. کاغذ دیواری های این نوع گزینه بسیار مناسبی برای طراحی دکور در سبک های مینیمال و رنگ های خنثی است. این کاغذ دیواری ها زمینه رنگی ملایمی دارند که به راحتی با رنگ های مبلمان هماهنگ می شوند.

کیفیت کاغذ دیواری های متالیک

با توجه به اینکه کاغذ دیواری های متالیک از چندین لایه کاغذ، فویل و تزریق رنگ ساخته می شوند می توان گفت این نوع کاغذ دیواری از سایر پوسترها مقاومت بیشتری دارد. پس اگر کیفیت و ماندگاری کاغذ برایتان اهمیت دارد، کاغذ دیواری های متالیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این المان در برابر رطوبت نیز دوام قابل توجهی دارد به همین دلیل برای استفاده در محیط های مرطوب مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

بزرگ نشان دادن فضای خانه با کاغذ دیواری متالیک

کاغذدیواری های متالیک خاصیت آینه ای دارند و همانند آینه با انعکاس نور، فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهند. پس این نوع کاغد دیواری ها برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری کرج

 

نگهداری آسان این المان

کاغذ دیواری های متالیک بر خلاف تصور عموم، قابل شست و شو و با دوام بوده و نوع شست و شوی کاغذ مورد نظر خود را حتما باید از فروشنده بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره