کابینت هایگلاس آشپزخانه در کرج

در دنیای مدرن و زندگی امروزی، یکی از عناصر مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی خانه، چیدمان آشپزخانه است. در چیدمان آشپزخانه به منظور جلوه بهتر و زیباتر از انواع متریال به عنوان دکور استفاده می شود. همانطور که می دانید، مهم ترین عنصر در چیدمان آشپزخانه کابینت های آشپزخانه هستند. امروزه کابینت ها در جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از پرطرفدارترین جنس های کابینت، کابینت هایگلاس است که در سبک دکوراسیون مدرن بسیار استفاده می شود. در ادامه به معرفی کابینت هایگلاس کرج ، مزایا و معایب آن می پردازیم.

کابینت هایگلاس کرج
کابینت هایگلاس کرج
کابینت هایگلاس کرج
کابینت هایگلاس کرج

کابینت هایگلاس کرج

کابنیت هایگلاس کرج در صنعت کابنیت سازی در دسته سبک کابنیت های مدرن قرار می گیرد. این نوع کابنیت از ورق با مغز ام دی اف ساخته شده که با لایه ای پلاستیکی به نام هایگلاس روکس می شود. روکش های هایگاس از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه تمام می شود. علاوه بر هزینه مناسب، زیبایی این کابینت ها باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کنند.

 

ظاهر جذاب همراه با قیمت مناسب این کابینت ها را به پرطرفدارترین کابینت ها تبدیل کرده و عموما برای سبک های مدرن آشپزخانه از کابینت هایگلاس در کرج استفاده می شود. انعکاس نور در کابینت های هایگلاس موجب می شود فضای آشپزخانه به طرز قابل توجهی روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. پس کابینت های کرج در رنگ های روشن برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب بوده و آشپزخانه را بزرگتر و جادارتر نشان می دهد.

 

کابینت هایگلاس کرج با توجه به روکشی که دارند در هنگام گرد و غبار کثیفی به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می شوند. تنوع رنگ در کابینت هایگلاس کرج بسیار زیاد است اما کابینت هایگلاس سفید با روکش براق سبکی کلاسیک و بسیار پرطرفدار است که چندین دهه متوالی مورد علاقه مردم بوده است.

 

بازسازی کرج را با چیکا تجربه کنید.

کابینت هایگلاس کرج

مزایا و معایب کابینت هایگلاس آشپزخانه

کابینت هایگلاس مانند سایر کابنیت های آشپزخانه مزایا و معایبی دارد که هرکدام در استفاده و کاربری مورد نظر مورد توجه قرار می گیرند. با ما همراه باشید تا موارد مهمی از این مزایا و معایب را با یکدیگر بررسی کنیم.

مزایای کابینت هایگلاس کرج

  • افزایش نور در فضای آشپزخانه
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • تنوع در رنگ
  • همخوانی قابل قبول با وسایل آشپزخانه و ایجاد ترکیب رنگی مناسب
  • ظاهری تمیز و زیبا
  • با همکاری متخصصین ما در گروه دکوراسیون داخلی چیکا می توانید با استفاده از کابینت هایگلاس همراه با رنگ دیگر یک کنتراست رنگی زیبا ایجاد کنید
  • ظاهر براق کابینت هایگلاس کرج ، علاوه بر زیبایی موجب افزایش فضا می شوند
  • ماندگاری این کابینت ها در مقایسه با کابنیت های دیگر

بهترین دکوراتور کرج را از گروه معماری چیکا بخواهید.

معایب کابینت هایگلاس آشپزخانه

  • این کابینت ها به راحتی حتی با اندکی چربی لک می شوند. برای زیبا ماندن ان ها بهتر است هرروز دستمال کشی شوند.
  • سطح براق آن ها مقاومتی در برابر خش خوردگی ندارند و به راحتی نقش می گیرند
  • کابینت هایگلاس کرج از انواع کابینت های ملامینه گران تر هستند
  • در هنگام تعویض هر قسمت از کابنیت ها، ممکن است قسمت جدید با قسمت قبلی همرنگ نباشد.

هایگلاس بهتر است یا پلی گلاس؟

کابینت هایگلاس و پلی گلاس نمونه هایی از کابینت ام دی اف با روکش متفاوت میباشند. این نوع کابینت ها به دلیل تنوع طرح, رنگ و قابلیت های منحصر بفردی که دارند نسبت به دیگر کابینت ها رایج تر هستند.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس از جمله کابینت هایی میباشد که سطح آن کاملاً صاف و براق است. جنس این نوع کابینت از چوب ام دی افی بوده که با پلکسی گلاس روکش شده است.

کابینت پلی گلاس

با قرار دادن لایه ای نازک از پلی استر بر روی یک طرف ام دی افی که دو طرف آن با ملامین پوشیده شده کابینت پلی گلاس ساخته میشود. وجود این لایه پلی استر بر روی سطح کابینت باعث شده این کابینت ها در مقابل خط, خش, رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشند و نسبت به کابینت هایگلاس مناسب تر باشند.

 


تفاوت کابینت پلی گلاس با کابینت هایگلاس


•  پلی گلاس نسبت به هایگلاس سطحی براق تر, صاف تر و شفاف تر دارد و میزان انعکاس نور بر روی آن بیشتر است.


•    طول عمر کابینت پلی گلاس از کابینت هایگلاس بالاتر است.


•    کابینت پلی گلاس در برابر خط و خش  و مواد شیمیایی و شوینده مقاومت بالایی دارد و میتوان آن را به راحتی با دستمال معمولی تمیز نمود اما کابینت هایگلاس خیلی سریع دچار خراشیدگی میشود و سطح آن آسیب میبیند, به همین دلیل کابینت هایگلاس را باید با دستمال نرم و مرطوب تمیز نمود.


•    سطح کابینت پلی گلاس را میتوان به دو صورت مات و براق در کنار هم طراحی نمود اما کابینت هایگلاس چنین قابلیتی ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره