کابینت اماده در کرج

کابینت اماده در کرج

کابینت اماده در کرج

بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های ساختمان و به انجام رسیدن سریع پروژه از کابینت کرج آماده یا کابینت پیش ساخته برای دکوراسیون داخلی کرج خود انتخاب می نمایند.اما شاید در نگاه اول خرید این گونه کابینت ها مشکلی به همراه نداشته باشد،ولی در مروز زمان تفاوت های آن با کابینت سفارشی آشپزخانه مشاهده می شود و در بسیاری از موقعیت ها چاره ای غیر از تعویض کابینت کرج و صرف هزینه‌های زیاد وجود نیست. 

انواع کابینت پیش ساخته

صنعت تولید و طراحی کابینت بسیار بزرگ می باشد و مدل ها و طرح های متفاوتی همه ساله معرفی و عرضه بازار می شوند. علیرغم تنوع زیاد در کابینت های سفارشی، کابینت هایی که به صورت انبوه به تولید میرسند تنها در دو گروه کلی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک دسته بندی میگردند. کابینت های گلاس و ام دی اف ساده در گروه کابینت های مدرن و ممبران در گروه کابینت های کلاسیک قرار دارند. ویژگی های اصلی این سه مدل کابینت پیش ساخته به شرح زیر هستند:

کابینت آماده ممبران

 کابینت ممبران از بهترین نمونه هایی که در میان کابینت های آماده می توان خریداری کرد، می باشد که بدنه اصلی آنها از ام دی اف بوده و دارای روکش ممبران یا وکیوم می باشد.این گروه از کابینت ها در دسته کابینت مدرن قرار دارد و به علت براق بودن سطح و ابزارهایی حرفه ای که با دستگاه سی ان سی بر روی آنها زده میشود، از نظر زیبایی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

کابینت آماده های گلاس

کابینت های گلاس از دیگر انواع کابینت های پیش ساخته است که میتوان به ان اشاره کرد که مثل ممبران از ام دی اف ساخته شده و روکش به کار رفته برای درب های آن از نوعی ورق پلاستیکی مخصوص است

کابینت آماده ام دی اف

کابینت ام دی اف یک تعریف و دسته بندی کلی برای کابینت های امروزی است، زیرا برخلاف گذشته امروز اکثر کابینت ها دارای بدنه ام دی اف هستند و تنها تفاوت آنها در نوع درب و روکشی است که برای بالا رفتن مقاومت و زیبایی آنها به کار رفته می باشد. کابینت های ام دی اف به علت مقرون بخئصرفه است در بسیاری از مواقع با طرح های ساده به صورت انبوه توسط کارخانجات و تولیدی های بزرگ کابینت طراحی و با قیمت ارزان به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره