سقف کشسان کرج

از سقف های کشسان می توان به عنوان یکی از سقف های مدرن و به روز از انواع مدل های سقف های نام برد. جنس این سقف از پارچه های پی وی سی  بوده که قابلیت کشسانی دارند. کشسان بودن پارچه های سقف کشسان کرج به این معناست که با گرما دهمی توان اندازه آن ها را به میزان مورد نظر تغییر داد و بعد از آن روی پروفیل مخصوص نصب کرد. سقف های کشسان به عنوان دیوارپوش نیز مورد استفاده قرار می گیرند که در این صورت به آن ها دیوارپوش می گویند. این سقف ها قابلیت نورپردازی داشته و می توان با نورپردازی آن ها جلوه دکوراسیون را چندین برابر کرد.

سقف کشسان کرج

انواع پارچه های سقف کشسان کرج

سقف کشسان کرج در انواع پارچه های مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز موجود هستند. در بین تمام پارچه ها و مدل های موجود سقف کشسان، سقف های کشسان لاکر (آینه ای) تنوع رنگی بالایی دارد و بر اساس این تنوع رنگ به حدود 150 مدل تقسیم بندی می شوند. یکی از ویژگی های مهم سقف های کشسان، امکان چاپ تصویر بر روی آن هاست.

علت نام گذاری سقف کشسان چیست؟

از آنجایی که پارچه این سقف از پی وی سی و مواد ارتجاعی ساخته می شود، می توان با گرمادهی، اندازه سقف را به میزان دلخواه در آورد. به این ویژگی، خاصیت کشسانی گفته می شود که در مواد ساخته شده از پی وی سی و پلاستی سایزر می توان آن را یافت. ویژگی کشسانی سقف لابل در موقع نصب به این صورت می باشد که سقف، هنگام برش، به میزان 7% کوچکتر از ابعاد اصلی سقف برش داده می شود و سپس با استفاده از گرمادهی به اندازه 7% کش می آید و روی سقف نصب می گردد.

سقف کشسان ساده

سقف های کشسان ساده یکی از انواع پر طرفدار سقف های کاذب هستند که در بسیاری از خانه ها،ادارات، شرکت ها و… قابل اجرا می باشند. با نورپردازی اصولی این نوع سقف ها می تواند موجب بزرگتر به نظر رسیدن فضا شود. همانطور که گفتیم، سقف های کشسان بوسیله حرارت دیدن به اندازه دلخواه در می آیند و دچار آسیبی نمی شوند.

سقف کشسان سه بعدی

سقف های کشسان سه بعدی از جدیدترین مدل ها و سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هستند. این سقف ها در عین زیبایی و جدید بودن، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. قیمت و اجرای سقف های کشسان سه بعدی، بسیار مناسب تر از انواع دیگر سبک های سقف های کاذب هستند. برای اطلاع از قیمت اجرای این سبک ها با همکاران ما در گروه معماری چیکا تماس بگیرید.

جنس سقف کشسان چیست؟

جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می گردد. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می گردد. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی می باشد. این سقف ها به علت وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

سقف کشسان مات

سقف کشسان کرج

سقف کشسان ساتن

سقف کشسان کرج

سقف کشسان لاکر

سقف کشسان کرج

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کشسان کرج

سقف کشسان برلیانت

سقف کشسان کرج

نصب سقف کشسان کرج

برای نصب سقف های کشسان از ابزارهای ویژه ای استفاده می کنند.در مرحله ی اول نصب سقف کشسان کرج، نصب پروفیل های مخصوص در گرداگرد محل نصب است.بعد از این مرحله، چهار طرف سقف بوسیله گیره نگهدارنده معلق نگه داشته می شوند. سپس بوسیله هیترهای مخصوص نصب سقف کشسان گرمادهی آغاز می شود.

هیتر به دست یک نفر که با فاصله مشخصی از سقف، به طوری که گرما موجب سوختن سقف نشود، ایستاده است نگهداشته می شود. در همین حین فرد دیگری به وسیله کاردک های مخصوص، لبه های سقف را درون پروفیل ها جا می اندازند. این کار از گوشه های سقف شروع می شود. بعد از نصب گوشه های سقف کشسان کرج، قسمت های دیگر نیز نصب می شوند.

نصب  و اجرای سقف های کشسان نیاز به زمان زیادی ندارد و و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شوند. سقف های کشسان همگی قادر هستند وزن چندین لیتر آب را تحمل کنند.اگر قسمت زیرین سقف های کشسان دچار نشتی شوند می توانید آب را از یک گوشه سقف کاذب خارج کرده و با حرارت دادن مجدد، سقف را به حالت اولیه بازگردانید.

ویژگی سقف های کشسان

  • قابلیت چاپ تصویر
  • شست و شو و نگهداری آسان
  • امکان جابجایی و انتقال به مکان دیگر
  • ضد آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر اشتعال

سقف کشسان کرج

قیمت سقف کشسان کرج

قیمت اجرای سقف های کشسان بسته به نوع متریال و متراژ محل مورد نظر متفاوت می باشد. برای محاسبه این هزینه، می توانید همکاران ما در گروه معماری چیکا تماس بگیرید . کارشناسان چیکا بعد از تماس شما و ارائه مشاوره لازم، در صورت نیاز شما به محل مورد نظر اعزام شده و برآورد هزینه کلی را برای شما انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره