معرفی سرویس خواب چستر

انتخاب یک سرویس خواب راحت و شیک در کنار فراهم کردن یک محیط جذاب، آرامش را نیز برای شما فراهم می کند. سرویس خواب چستر یکی از انواع تخت خواب های پارچه ای است که طرفداران زیادی دارد و مناسب ترین انتخاب برای دکوراسیون مدرن است. برای اطلاع از ویژگی های جذاب تخت خواب چستر ادامه مطلب را از دست ندهید.

تخت خواب چستر

معرفی سرویس خواب چستر

به منظور معرفی تخت خواب چستر می توان گفت چستر یک واژه انگلیسی است که از بارز ترین ویژگی های مبل و سرویس خواب چستر ، لمسه دوزی های مرتب و حرفه ای آن است. لمسه دوزی شامل آیتم های زیادی مانند تورفتگی ها و برجستگی هایی است که بوسیبه سوزن و با دست در سطح پارچه و یا چرم ایجاد می شود.

تخت خواب چستر یک نوع تخت خواب پارچه ای است که بوسیله چوب و پارچه ساخته شده که لمسه دوزی های آن ظاهری زیبا و جذاب را به تخت خواب می دهند. در بعضی از مدل های تخت خواب چستر، نگین های کریستالی یا دکمه های تزئينی براق در قسمت هاس لمسه دوزی تاج و یا تمام قسمت های تخت استفاده می کنند. البته گفتنی است که مدل های ساده ی تخت خواب چستر نیز زیبایی قابل توجهی دارد و طرفداران زیادی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری کرج

اجزا سرویس خواب چستر شامل چه المان هایی است؟

سرویس کامل سرویس خواب چستر شامل 6 جز اصلی است که عبارتند از:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • کمد
  • میز آرایش
  • پاف
  • آینه

همانطور که گفته شد این مدل سرویس خواب از دو متریال چوب و پارچه ساخته می‌شود. به‌همین‌ترتیب تخت خواب مدل چستر که مهم‌ترین بخش سرویس خواب است، به‌همراه پاف از جنس پارچه‌ای، و بقیه اجزای آن چوبی و یا ترکیبی از این دو متریال هستند.

بیشتر بخوانید: بازسازی کرج

ویژگی های سرویس خواب چستر

تنوع در رنگ، مدل، پارچه و هماهنگی آن با انواع سبک های دکوراسیون در فضاهای مختلف، از جمله ویژگی های تخت خواب چستر است.  در ادامه به توضیح این ویژگی ها می پردازیم:

تنوع رنگی سرویس خواب چستر

وجود چوب و پارچه های موجود در تخت خواب چستر موجب می شود که بتوان طیف گسترده ای از رنگ ها برای این مدل تخت خواب در نظر گرفت. به همین دلیل این مدل سرویس خواب ها برای افرادی که به دنبال رنگ های شاد یا محیط های رنگی هستند انتخاب بسیار مناسبی است. علاوه بر این، تنوع رنگی این سرویس خواب موجب می شود که بهترین و هماهنگ ترین رنگ را برای مدل سرویس خواب خود در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

تنوع مدل سرویس خواب چستر

برای یک انتخاب راحت تر، باید بدانید که مدل های متنوع سرویس خواب تک نفره چستر و دو نفره آن در بازار موجود است که با توجه به کیفیت چوب یا فلز به کار رفته در آن و همینطور جنس پارچه و نوع دوخت، قیمت های مختلفی دارد. در حالت کلی سرویس خواب های چستر به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • تخت خواب چستر تمام لمسه
  • سرویس خواب مدل نیو چستر
  • سرویس خواب مدل هد چستر

گفتنی است که سرویس خواب نیوچستر از جدیدترین مدل های این سرویس خواب هستند که تفاوت آن ها در بدنه و نوع پایه می باشد. تخت خواب های هد چستر نیز فقط در قسمت تاج تخت دارای لمسه کاری هستند.

حال اینکه چه مدل سرویس خواب را انتخاب کنید به سبک دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی دارد. گفتنی است که می توانید به جای خرید یک سرویس خواب کامل، تنها یک تخت خواب را انتخاب کنید و در کنار سایر وسایل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره