دکوراسیون داخلی در کرج

دکوراسیون داخلی در کرج

زمانی هستش که قصد داریم چیدمان خونه خود را به بهترین شکل انجام بدیم باید مانند یه طراح دکوراسیون داخلی عمل کنیم.

 دکوراسیون داخلی در کرج نیز مانند اغلب سبک های هنری، دارای ریزه کاری های متفاوتی می باشد که بر اساس سلیقه ها و فرهنگ و نیاز زمان کنونی، دستخوش تغییر می گردند. حال با تعریف دکوراسیون داخلی در کرج اگاه می شویم که هر چیزی پیرامون ما دستخوش دیزاین و طراحی است. از مهمترین بخش های خانه که برای صاحب منزل حائز اهمیت بسیاری است و زیبایی آن جزء مهمترین ملاک های زیبایی منزل محسوب میشود. دکوراسیون داخلی اتاق خواب, دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام, دکوراسیون داخلی آشپزخانه, دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی است.

عناصر مهم در دکوراسیون داخلی :

هنر دکوراسیون داخلی فقط محدود به چیدن اشیا و اثاثیه نمی شود و عناصر دیگر هم دخالت دارند. علاوه بر عوامل رنگ ، نور و چیدمان مبلمان ها ، روحیه افراد محیط و نیازهای آن ها به دقت مورد بررسی قرار میگیرد.

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی در کرج :

اولین اقدام برای دکوراسیون داخلی داشتن اطلاعات درباره انواع مختلف سبک های دکوراسیون می باشد . سبک های مختلف شامل مدرن، مینیمال، اسکاندیناوی و صنعتی و … است که دارای تفاوت هم هستند و هر کسی به علاقه خود در چیدن آن ها را برای محیط زندگی خود مورد استفاده قرار میدهد.

– سبک دکوراسیون مدرن :

کلمه مدرن در زمینه دکوراسیون معمولا به یک خانه با رنگی ساده و منظم مثل استیل و شیشه طراحی می شود گفته می شود. در دکوراسیون مدرن عواملی مانند سادگی در همه جای منزل قابل دیدن می باشد و از ویژگی های سبک مدرن صاف، صیقلی و براق و شفاف دخالت دارند.

2- سبک دکوراسیون امروزی :

سبک مدرن و امروزی دو سبکی هستند که با هم تفاوت دارند و اغلب به جای هم مورد استفاده قرار داده می شود. فرق بین آن ها در سبک مدرن شیوه طراحی می باشد که در قرن بیستم شروع می گردد.
از جهتی دیگر سبک امروزی انعطاف پذیری بالایی دارد و تعهد چندانی به سبک خاصی ندارد. در دکوراسیون امروزی راحتی در فضا موجود می باشد. 
بر عکس سبک مدرن فضای چیدمان راحتی در آن وجود ندارد و احساس صمیمیت بیشتری به مخاطب منتقل میکند.

3- سبک دکوراسیون مینیمال : 

سبک مینیمال یکی از انواع سبک های دکوراسیون داخلی در کرج می بتاشد. در سبک مینیمالیست استفاده از پالت های رنگی مجاز می باشد و وسایل استفاده شده براق نمی باشد. در اصل سفید یکی از رنگ های پرکاربرد رنگ در دکوراسیون مینیمال می باشد.
مینیمال به معنای سادگی و نبودن عنصرهای اضافی از محیط است.

4- دکوراسیون صنعتی : 

ایده سبک دکوراسیون از دوره انقلاب صنعتی اروپا ریشه گرفته می باشد و منازل شهری قرن 17 و 18 میلادی در اروپا است. در این نوع سبک استفاده از آجر و یا چوب در ظاهر دکوراسیون پرکاربرد است . یک خانه طراحی شده به روش صنعتی از یک روش استفاده شده از ساختمان صنعتی می باشد

5- سبک دکوراسیون اسکاندیناوی :

در طراحی داخلی کرج سبک اسکاندیناوی وسایل استفاده شده در خانه همانند مبلمان از یک اثر هنری الهام گرفته شده است. این نوع سبک به سبک مینیمال نزدیک می باشد در اصل سبک مینیمال بیشتر ویژگی خود را از سبک اسکاندیناوی مدرن الهام می گیرد.

6- سبک دکوراسیون فرانسوی :

در سبک دکوراسیون فرانسوی استفاده از رنگ های گرم و ملایم رسم می باشد. در میان انواع دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی استفاده از ظرف های چینی نسبتا سنگین و ضخیم مورد استفاده قرار داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره