آسمان مجازی در کرج

امروزه از ایده های زیادی در بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل استفاده می کنند. کناف ، آسمان مجازی و سقف کشسان از جمله ایده هایی است که به تازگی در دنیای بازسازی دکوراسیون داخلی انجام می گیرد. هرکدام از این موارد تاثیر زیادی در تغییرات محل مورد نظر را دارند و جلوه زیادی به آن می دهند. در این مقاله می خواهیم شما را با آسمان مجازی کرج ، انواع و نحوه نصب آن آشنا کنیم. برای بکارگیری این ایده و دریافت اطلاع از قیمت و زمان اجرای آن با همکاران ما در گروه دکوراسیون داخلی چیکا تماس بگیرید

آسمان مجازی کرج
آسمان مجازی کرج

آسمان مجازی کرج چیست و چه کاربردی دارد؟

آسمان مجازی کرج نسلی جدید از سقف های کاذب هستند که از ترکیب انواع سقف های کاذب و یا در کنار آن ها بکار برده می شود. این متریال می تواند در فضاهای گوناگون کاربردهای مختلفی داشته باشد. آسمان های مجازی بسیار زیبا و جذاب بوده و در ایجاد خطای دید بسیار موفق هستند. چرا که با وجود سقف های کاذب آسمان مجازی حتی اگر در یک اتاق بدون پنجره باشید، حس وجود آسمان در بالای سرتان به شما منتقل خواهد شد.

از ویژگی مهم آسمان مجازی کرج می توان به این مورد اشاره کرد که این متریال بسیار به به واقعیت نزدیک هستند و بیش از حد واقعی به نظر می رسند. این ویژگی موجب می شود با نگاه کردن به آن حس آرامش آسمان و فضای باز را دریافت کنید. نور هدایت شده در تایل های آسمان مجازی می تواند به گونه ای تنظیم شود که مانند نور خورشید، در طول روز جهت تابش نور تغییر کند.

این دسته از سقف های مجازی در طرح ها و رنگ های گوناگون و جذابی طراحی و تولید می شوند. این نوع سقف های کاذب دارای نصب آسان بوده و برای تعمیرو نگهداری نیز هزینه زیادی ایجاد نمی کند.  آسمان مجازی کرج در ترکیب با کناف، بسیار زیبا شده و می توان با استفاده از آن ها امکان بالا رفتن بهداشت محیط را فراهم کرد.

آسمان مجازی کرج

مزایای استفاده از آسمان مجازی

این دسته از سقف های مجازی، اثرات مثبت زیادی با خود به همراه دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم.

امکان اجرای انواع طرح های خلاقانه و متنوع

امکان ارتقا کیفیت و طبیعی تر شدن سازه

عدم نیاز به تخریب ساختمان برای استفاده از پنجره های واقعی

بوجود آوردن تصاویر موهوم طبیعت و دریافت آرامش از آن

ویژگی های سقف آسمان مجازی

  • سقف های آسمان مجازی قابلیت شستشو دارند و بدون استفاده از مواد شیمیایی به راحتی با دستمال ساده تمیز میگردند
  • این سقف ها ضد آب بوده و در برابر بخار از خود مقاومت بالایی نشان میدهند.به همین دلیل در استخر و سونا به راحتی نصب میشوند.
  • نصب آسان این سقف ها سبب شده که هیچ گرد و غباری در حین نصب به وجود نیاید.
  • در برابر گرما و سرما بسیار مقاومت دارند و هیچ تغییری در سایز به وجود نخواهد آمد.
  • این نوع سقف قابل جا به جایی بوده و میتوان به راحتی سقف را باز و به مکان دیگری انتقال داد.
  • بسیار سبک وزن می باشند و هیچ باری اضافه به سقف وارد نمیکنند.
  • سقف های آسمان مجازی برای هر نوع مکان از جمله ساختمان مسکونی، اداری و سرویس بهداشتی، هتل و استخر قابل نصب هستند.

آسمان مجازی کرج

قیمت آسمان مجازی در کرج

برای این متریال نیز مانند سایر متریال های بازسازی و دکوراسیون نمی توان قیمت دقیقی مشخص کرد. قیمت آسمان مجازی کرج بسته به نوع متریال و تایل های ب کار رفته، مساحت مورد نظر و نوع طراحی انتخاب شده متفاوت خواهد بود. اگر قصد اجرای آسمان مجازی در فضای مورد نظر خود را دارید و مایلید از قیمت آن مطلع شوید، همکاران ما در گروه معماری چیکا آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان در این زمینه هستند.

آسمان مجازی کرج

نصب آسمان مجازی کرج

آسمان مجازی قابل نصب در قسمت های مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و سرویس ها هستند. گروه دکوراسیون داخلی چیکا با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، با نصب آسمان مجازی و سقف کاذب با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن شما را برای داشتن فضایی آرام و زیبا همراهی می کنند. نورپردازی ها و استفاده از نورهای مخفی در سقف کاذب و آسمان مجازی از انواع خدمات ارائه شده در مجموعه چیکا می باشد.

آسمان مجازی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

دریافت مشاوره