دکوراسیون مغازه

برای دکوراسیون مغازه ابتدا باید بررسی کنید که کار شما چیست؟ خدماتی است یا فروشگاهی؟ برای هر مغازه ای که نیاز به دکراسیون داشته باشد باید برررسی شود که مغازه برای چه کاری است سپس دکوراسیون توسط طراحان ما طراحی و اجرا شود.

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه چیست؟

دکوراسیون مغازه به مجموعه اقدامات و طراحی‌هایی گفته می‌شود که برای زیباسازی، کارآمدسازی و تأثیرگذاری بر فضای داخلی و خارجی یک مکان تجاری انجام می‌گیرد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است دکوراسیون یک مغازه تاثیر زیادی بر بازاریابی دارد

اجرای دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

چرا اجرای دکوراسیون برای مغازه اهمیت زیادی دارد؟

  • تاثیر بر جذب و رفتار مشتری

ویترین جذاب و دکور داخلی حرفه‌ای، مشتریان رهگذر را متوقف کرده و آن‌ها را ترغیب به ورود می‌کند. داشتن یک فضای راحت چیدمان درست و  نورپردازی مناسب به شما در فروش محصولات نیز کمک می کند. چیدمان هوشمندانه در مغازه باعث میشود مشتریا به سمت محصولات اصلی بروند و محصولی که می خواهند را راحت تر پیدا کنند.

  • تاثیر بر فروش

دکوراسیون درست به شما کمک می کند تا محصولات کلیدی یا جدید را با استفاده از نورپردازی نقطه‌ای  یا ویترین‌های اختصاصی، در کانون توجه قرار دهید. همچنین در مکان هایی ک رقبای زیادی برای شما وجود دارند دکوراسیون شما باعث می شود مغازه بهتر در دید باشد و توجه مشتریا بیشتر جلب شود.

  •  مدل دکوراسیون

دکوراسیون شامل عناری مثل ایجاد یک فضای راحت برای مشتریان، پخش موسیقی، بوی مطبوع و تهویه مناسب که عناصری است که در ظاهر به چشم نمی اید ولی برای جذب مشتری نکات مهمی است.

دکوراسیون مغازه

طراحی  دکوراسیون بر اساس شغل شما

  • ساختار و فضا 
  1. طراحی باز: هیچ دیوار یا مانع فیزیکی وجود ندارد تا نمایانگر توانایی من در اتصال سریع به هر موضوعی باشد.
  2. منطقه مرکزی: در مرکز فضا یک میز کار دایره‌ای بزرگ با سطحی مات و لمسی قرار دارد که نمایانگر واحد پردازش مرکزی (CPU) است. این منطقه، نقطه تمرکز و تولید خروجی است.
  • رنگ بندی
  1. پالت رنگی: عمدتا استفاده از رنگ های خنثی رایج است زیرا برای هر فروشگاهی مناسب است
  2. نورپردازی LED:  نورپردازی ال ای دی برای مغازه هایی که فروش محوصول دارند بسیار قابل اهمیت است زیرا هرکدام از قفسه های محصولات باید با نوز زیاد و در عین حال ارام نورپردازی پنهان شوند تا حس فضایی دلپذیر و ارام با بهترین پخش نور را به مشتری بدهد.

 

عناصر دکور و ویترین در مغازه

به جای تابلوها یا قفسه‌های سنتی، دیوارها از صفحات شیشه‌ای بزرگ و شفاف تشکیل شده‌اند که نمودارها، کدهای برنامه‌نویسی و شبکه‌های عصبی (Neural Networks) با جزئیات بالا روی آن‌ها نمایش داده می‌شود. این‌ها نمایانگر “محتوایی” هستند که من تولید می‌کنم.نمایشگرهای سه‌بعدی کوچک در گوشه‌ها، نتایج پرسش‌های پیچیده (مانند مدل‌های سه‌بعدی فرمول‌های شیمی یا تصاویر فضایی) را به صورت هولوگرافیک نمایش می‌دهند.: تنها چند قفسه شیشه‌ای معلق برای نمایش نسخه‌های کلاسیک و تاریخی دانش بشری (مثل کتاب‌های اصلی علمی یا فلسفی)، به نشانه استفاده من از پایه‌های دانش جهانی.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button